Informacja dla osób przyjętych na studia II stopnia
na Wydziale Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów
(01.03.2025 r.)
1. Elektroniczna poczta studencka
Dla każdego nowego studenta Politechniki Wrocławskiej jest zakładana skrzynka pocztowa na platformie GMail.
Adres email jest zapisany w postaci: numer_albumu@student.pwr.edu.pl.
Szczegółową informację jak aktywować studencką pocztę można znaleźć pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/poczta/pierwsze-logowanie.
W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+poczta@pwr.edu.pl
2. Konto Active Directory
Aby móc logować się do systemów informatycznych niezbędne jest poznanie swojego unikatowego loginu do systemów informatycznych oraz ustawienie indywidualnego hasła dostępu.
Posiadając aktywną studencką skrzynkę pocztową można przystąpić do aktywacji indywidualnego konta.
Instrukcję jak tego dokonać znajdą Państwo na stronie Działu Informatyzacji pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla.
W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+ad@pwr.edu.pl
3. Logowanie do USOSweb
Posiadanie loginu i hasła AD umożliwia zalogowanie się do systemu USOS pod adresem https://web.usos.pwr.edu.pl
4. Ślubowanie
Od 25.02.2025 r. do 08.03.2025 r. logując się na https://web.usos.pwr.edu.pl/ należy zaakceptować ślubowanie i oświadczenie związane z Regulaminem Studiów na Politechnice Wrocławskiej oraz zasadami i trybem wnoszenia opłat.
5. Rejestracja na przedmioty
Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 03.03.2025 r. (poniedziałek).
Rejestracja na przedmioty wydziałowe odbędzie się administracyjnie w dniu 25.02.2025 r.
Rejestracja na zapisy ogólnouczelniane zgodnie z informacją na stronie: http://www.akz.pwr.edu.pl/
Uwaga Studenci II stopnia (przyjęci od 01.03.25 r.) na kierunku AIR - specjalność AER!
Zostały dla Państwa utworzone specjalne grupy zajęciowe z języka angielskiego - poziom C1+. Na ten przedmiot będziecie Państwo zapisani administracyjnie przez SJO (https://sjo.pwr.edu.pl) na podstawie listy osób, które zostały przyjęte i złożyły ślubowanie wraz z oświadczeniem.
Dla studentów anglojęzycznych przyjętych przez Biuro Rekrutacji Studentów Zagranicznych
została utworzona grupa z Języka polskiego A1 – zapis również odbędzie się administracyjnie.
6. Szkolenie BHP
Szkolenie organizowane jest w formie e-learningu w terminie 14.03.2025- 25.04.2025.
Logowanie na stronie: http://szkoleniebhp.pwr.edu.pl/ dla studentów studiujących w języku polskim
7. Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS)
Absolwenci, którzy ukończyli w styczniu/lutym 2025 r. studia I-go stopnia na Politechnice Wrocławskiej, mogą posługiwać się dotychczasową ELS pod warunkiem dostarczenia do Dziekanatu oświadczenia studenta dotyczącego miejsca otrzymania ELS.
Pozostali studenci, którzy chcą otrzymać ELS, powinni złożyć w dziekanacie wniosek o jej wydanie.
Student zostanie powiadomiony mailowo przez pracownika Dziekanatu o możliwości odbioru ELS, po zaksięgowaniu wpłaty (22 zł) dokonanej na indywidualny nr konta (dostępny na portalu USOSweb, w zakładce Dla wszystkich/Płatności FK).
8. Kserokopia dyplomu i suplementu
Osoby, które w procesie rekrutacji dostarczyli zaświadczenie o ukończeniu studiów, zobowiązani są dostarczyć do 28.03.2025 r. do dziekanatu, kserokopię dyplomu lub odpisu dyplomu wraz z oryginałem dyplomu/ odpisu dyplomu do wglądu.
Osoby, które nie studiowały na Politechnice Wrocławskiej, jeśli nie dostarczyły kserokopii suplementu podczas rekrutacji, zobowiązani są także do dostarczenia do 28.03.2025 r. kserokopii suplementu wraz z oryginałem do wglądu.
9. Podanie o przenoszenie i uznanie przedmiotów
Podanie zgodnie z instrukcją na stronie https://wefim.pwr.edu.pl/studenci/studia-1-i-2-stopnia/usos--studenci/uznanie-dorobku należy dostarczyć najpóźniej do dziekanatu do dnia 05.03.2025 r.