Logowanie

 

Wydział Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów

Opłaty

Wysokości opłat za powtarzanie kursów regulują Zarządzenia Wewnętrze w zależności od roku rozpoczęcia studiów:

  1. zasady pobierania opłat na studiach wyższych- ZW 100/2023
  2. wysokość opłat za usługi edukacyjne dla cykli studiów rozpoczynających się w roku akademickim 2023/2024- obywalete polscy, cudzoziemcy
  3. zasady pobierania opłat za usługi edukacyjne, obowiązujące studentów, którzy rozpoczęli studia lub je wznowili w roku akademickim 2022/2023 i w latach kolejnych- ZW 20/2023 zmieniające ZW 88/2022
  4. zasady pobierania opłat za usługi edukacyjne, obowiązujące studentów, którzy rozpoczęli studia lub je wznowili w roku akademickim 2022/2023 i w latach kolejnych- ZW 100/2022 zmieniające ZW 88/2022
  5. zasady pobierania opłat za usługi edukacyjne, obowiązujące studentów, którzy rozpoczęli studia lub je wznowili w roku akademickim 2022/2023 i w latach kolejnych- ZW 88/2022
  6. dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2022/2023 (obywatele polscy)- ZW 60/2022
  7. dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2022/2023 (cudzoziemcy)- ZW 60/2022
  8. dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2021/2022 (ZW 63/2021)
  9. dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2020/2021 oraz 2019/2020 (ZW 44/2020)
  10. dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2018/2019 (ZW 40/2018)

Ważne!

  1. Opłaty za kursy powtórkowe naliczają się automatycznie po zapisaniu się na zajęcia w systemie informatycznym.
  2. Opłaty należy wnieść na indywidualne konto w systemie informatycznym.   
  3. Termin płatności – 14 dni od dnia naliczenia opłaty.
  4. Nieterminowe wniesienie opłat, skutkuje naliczeniem przez Uczelnię odsetek ustawowych za opóźnienie.
  5. Niewniesienie opłat w ustalonych terminach i wysokości może stanowić przesłankę skreślenia z listy studentów, zgodnie z § 19 ust. 2 pkt 3.  Żródło: https://bip.pwr.edu.pl/strona-glowna/ksztalcenie/oplaty-za-studia
  1. Uczelnia pobiera od osób, które rozpoczęły studia przed rokiem akademickim 2019/2020
    następujące opłaty za wydawanie dokumentów:
    1. elektronicznej legitymacji studenckiej - 17 zł;  jej duplikatu - 25,50 zł;
    2. dyplomu ukończenia studiów wraz z dwoma odpisami - 60 zł;
    3. odpisu  dyplomu ukończenia studiów w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) - 20 zł;                                                                                                                         
    4. odpisu  suplementu do dyplomu w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) - 20 zł;
    5. duplikatu dyplomu ukończenia studiów - 90 zł;
    6. duplikatu suplementu do dyplomu - 20 zł.                                                   
  2. Uczelnia pobiera od osób, które rozpoczęły studia w roku akademickim 2019/2020 i w latach kolejnych następujące opłaty za wydawanie dokumentów:
    1. elektronicznej legitymacji studenckiej - 22 zł; jej duplikatu - 33 zł;
    2. odpisu dyplomu ukończenia studiów w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) -  20 zł;                                                         
    3. odpisu suplementu do dyplomu w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) - 20 zł;
    4. duplikatu dyplomu ukończenia studiów - 20 zł; duplikatu suplementu do dyplomu - 20 zł.

Na wniosek studenta Rektor może udzielić zgody na rozłożenia płatności na raty.  Opłaty mogą być rozłożone na 2,3 lub 4 raty wnoszone w następujących terminach:

  • w semestrze zimowym
    • w przypadku rozłożenia opłaty na 2 raty: I rata do 15 października, II rata do 15 grudnia
    • w przypadku rozłożenia opłaty na 3 raty: I rata do 15 października, II rata do 15 listopada, III rata do 15 grudnia,
    • w przypadku rozłożenia opłaty na 4 raty: I rata do 15 października, II rata do 15 listopada, III rata do 15 grudnia, IV rata do 15 stycznia,
  • w semestrze letnim
    • w przypadku rozłożenia opłaty na 2 raty: I rata do 15 marca, II rata do 15 maja,
    • w przypadku rozłożenia opłaty na 3 raty: I rata do 15 marca, II rata do 14 kwietnia, III rata do 15 maja,
    • w przypadku zgody na 4 raty: I rata do 15 marca, II rata do 14 kwietnia, III rata do 15 maja, IV rata do 15 czerwca.

Podanie o rozłożenie na raty należy dostarczyć do dziekanatu w formie papierowej w terminie do piątego dnia od dnia naliczenia opłaty w systemie USOSweb. 

Politechnika Wrocławska © 2024