Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem dotyczącym terminów składania dokumentów
1. Podanie o urlopy- podanie do pobrania
Podania nie mogą składać studenci pierwszego etapu (semestru), którzy nie spełniają warunków wpisu na drugi etap (§27 ust. 11 Regulaminu studiów).
Studenci starający się o urlop zdrowotny muszą dołączyć aktualne orzeczenie lekarskie o stanie zdrowia studenta.
Podanie należy złożyć niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny, nie później jednak niż do końca zajęć w semestrze (§27 ust. 2 Regulaminu studiów).
2. Rezygnacja ze studiów- podanie do pobrania
3. Podanie o zmianę wydziału/kierunku- podanie do pobrania
4. Podanie o przeniesienie na inną uczelnię- podanie do pobrania
Przeniesienia są realizowane podczas przerwy międzysemestralnej.
Student składa do dziekanatu podpisane podanie, które jest opiniowane przez Dziekana.
5. Podanie do Dziekana- podanie do pobrania
6. Podanie o wznowienie studiów- podanie do pobrania
7. Podanie o przedmioty zamienne- podanie do pobrania
8. Podanie o realizację przedmiotu w trybie bez odbywania zajęć- podanie do pobrania - termin składania podania do 04.10.2024
9. Podanie o powtórzenie etapu- podanie do pobrania
10. Podanie o utworzenie przedmiotu powtórkowego- podanie do pobrania
11. Podanie o realizację przedmiotu w trybie 10- tygodniowym- podanie do pobrania- termin składania podania do 10.10.2024
12. Podanie o czwartą i kolejną realizację przedmiotu- podanie do pobrania- termin składania podania do 20.09.2024
13. Podanie o zwrot opłaty-podanie do pobrania
14. Podanie o rozłożenie płatności na raty za przedmioty powtarzane (od dnia naliczenia opłaty student ma 5 dni na złożenie wniosku o rozłożenie opłaty na raty do dziekanatu)- podanie do pobrania
15. Podanie o rozłożenie płatności za studia na raty (semestr zimowy)- podanie do pobrania
16. Podanie o rozłożenie płatności za studia na raty (semestr letni)- podanie do pobrania
17. Odwołanie od decyzji skreślenia z listy studentów- podanie do pobrania