Zgodnie z Regulaminem Studiów, student może zmienić wydział oraz kierunek, §30 RS.
Student, który składa wniosek o zmianę wydziału w ramach uczelni powinien dostarczyć do dziekanatu poniższe dokumenty:
1. Wniosek o zmianę wydziału w ramach uczelni
2. Karty okresowych osiągnięć potwierdzone przez dziekanat macierzysty
3. Karty przedmiotów
4. Tabelę o uznanie dorobku.
Student, który składa wniosek o zmianę kierunku w ramach wydziału powinien dostarczyć do dziekanatu poniższe dokumenty:
1. Wniosek o zmianę kierunku w ramach wydziału
2. Tabelę o uznanie dorobku.
Dokumenty mogą zostać przesłane w wersji elektronicznej (do wstępnego rozpoznania sprawy) na adres pracownika dziekanatu zgodnie z preferowanym kierunkiem studiów, który jest wskazany na stronie wydziału.
Finalnie dokumenty należy dostarczyć w oryginale.
Prodziekan ds. studenckich wydaje decyzję po dostarczeniu kompletu dokumentów w oryginale do dziekanatu wydziału.