Pierwszy rok studiów jest trudnym i wymagającym czasem dla każdego studenta, a odpowiednie wsparcie w tym okresie jest kluczowe dla jego sukcesu edukacyjnego.
Jesli jesteś studentem 1 roku, czujesz się czasem zagubiony, a ilość nowych informacji Cię przytłacza, czujesz też, że potrzebujesz dodatkowej pomocy w nauce to zachęcamy do zapoznania się z inicjatywą tutoringu rówieśniczego TuTech. Studenci pełnią w nim rolę tutorów, przewodników dla swoich młodszych rówieśników. Celem tego projektu jest stworzenie wspierającej społeczności otwartej na różnorodność, wymianę doświadczeń między rówieśnikami oraz wsparcie w rozwoju osobistym studentów.
Poznaj drużynę studentów-tutorów! Każdy z nich jest indywidualistą, poruszającym się po świecie swoimi ścieżkami. Działają w różnych obszarach, mają zróżnicowane zainteresowania, ale łączy ich pasja do dzielenia się wiedzą.
W zespole tym znaleźli się też dwaj studenci W12N: Christopher Jones ( student 5 roku kierunku Elektronika i Telekomunikacja) oraz Patryk Peroński ( student 3 roku kierunku Automatyka i Robotyka, aktywny członek KN KoNaR). Aby poznać ich wszystkich zajrzyj do bazy tutorów.
Serdecznie polecamy ten projekt!