INFORMACJA DLA OSÓB PRZYJĘTYCH NA STUDIA I STOPNIA 2023/2024
NUMER ALBUMU
→ W ramach studiów na Politechnice Wrocławskiej każdemu studentowi nadany został numer albumu, który będzie głównym numerem identyfikacyjnym podczas studiów. Znaleźć go można w systemie IRK w formularzach osobowych w zakładce "Wykształcenie" w polu Numer albumu. Numer albumu ma postać 6 cyfr.
POCZTA STUDENCKA
→ Dla każdego nowego studenta Politechniki Wrocławskiej jest zakładana skrzynka pocztowa na platformie Gmail.
Adres email jest zapisany w postaci: numer_albumu@student.pwr.edu.pl.
Szczegółową informację jak aktywować studencką pocztę można znaleźć pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/poczta/pierwsze-logowanie.
W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+poczta@pwr.edu.pl.
KONTO ACTIVE DIRECTORY
→ Aby móc logować się do systemów informatycznych niezbędne jest poznanie swojego unikatowego loginu do systemów informatycznych oraz ustawienie indywidualnego hasła dostępu. Posiadając aktywną studencką skrzynkę pocztową można przystąpić do aktywacji indywidualnego konta.
Instrukcję jak tego dokonać znajdą Państwo na stronie Działu Informatyzacji.
W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+ad@pwr.edu.pl.
ŚLUBOWANIE
→ Od 25.09.2023 r. logując się na USOSweb będzie możliwość zaakceptowania ślubowania, oświadczeń związanych z Regulaminem Studiów na Politechnice Wrocławskiej oraz z zasadami i trybem wnoszenia opłat.
Prosimy o wykonanie powyższego do dnia 26.09.2023 r. do godz. 15.00 w celu umożliwienia Państwu rejestracji/zapisów na zajęcia.
ELEKTRONICZNA LEGITYMACJA STUDENCKA
→ Informujemy, że została Państwu naliczona opłata za elektroniczną legitymację studencką (ELS) w wysokości 22 zł.
Warunkiem otrzymania legitymacji studenckiej jest:
- złożenie ślubowania oraz oświadczeń na portalu USOSweb,
- wniesienie opłaty i rozliczenie jej na portalu USOS do dnia 31 sierpnia 2023 r. (w przypadku 3 terminu rekrutacji do 22 września 2023 r. – odbiór po 01.10.2023 r. w dziekanacie w godzinach przyjęć).
ODBIÓR ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI
→ W dniu 26.09.2023 r. będzie możliwy odbiór legitymacji studenckiej (warunkiem otrzymania ELS jest rozliczona opłata w systemie USOSWEB). Otrzymają także Państwo kalendarz akademicki, który pomoże Państwu zaplanować nowy rok akademicki 2023/2024.
Odbiór będzie możliwy zgodnie z poniższym harmonogramem:
Kierunki: Elektronika, Automatyka i Robotyka, Inżynieria Mikrosystemów Mechatronicznych
• bud. C-1, sala 201, godz. 10.00-12.00
Kierunki: Electronic and Computer Engineering, Elektronika i Fotonika, Inteligentna Elektronika
• bud. C-2, sala 110, godz. 10.00-12.00
Osoby, które potrzebują zaświadczenia o studiowaniu, będą mogły je otrzymać od 01.10.2023 r. w dziekanacie Wydziału, zgodnie z godzinami przyjęć.
Dokument otrzyma każda osoba, która zaakceptowała ślubowanie oraz oświadczenia w systemie USOSweb.
ZAPISY NA ZAJĘCIA
→ Studenci 1 etapu zostaną zapisani administracyjnie w dniach od 27.09.2023 r. do 02.10.2023 r.
Warunkiem rejestracji/zapisu jest złożenie ślubowania oraz zatwierdzenie deklaracji online do dnia 26.09.2023, do godziny 15.00.
Zajęcia zorganizowane rozpoczną się 03.10.2023 r. i trwają do 02.02.2024 r.
PRZENOSZENIE I UZNANIE PRZEDMIOTÓW
→ Studentowi mogą być, na jego wniosek przeniesione i uznane już przedmioty zaliczone tj. uznany dotychczasowy dorobek akademicki, na poczet realizacji programu studiów.
Podania wraz z załącznikami należy wydrukować, podpisać i dostarczyć do dziekanatu do dnia 31.08.23 r. Prosimy o zapoznanie się z instrukcją przenoszenia i uznawania przedmiotów.
SZKOLENIE BHP
→ Termin szkolenia zostanie podany na początku września.
POMOC MATERIALNA
→ Szczegółowe informacje oraz terminy składania podań znajdują się na stronie Działu Studenckiego.
DZIEŃ WSTĘPNY
→ Dzień wstępny odbędzie się w dniu 25.09.2023 r. online, o godzinie 12.00.
Zaproszenie na spotkanie zostanie przesłane osobnym mailem w terminie do 22.09.2023 r.
Wszelkie informacje, będą na bieżąco aktualizowane na stronie Wydziału.
🍀 Powodzenia na studiach! 🍀