Wydział Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów

Informacja dla kandydatów przyjętych na II stopień studiów

Data: 20.02.2024 Kategoria: Sprawy studenckie

1. Elektroniczna poczta studencka

Dla każdego nowego studenta Politechniki Wrocławskiej jest zakładana skrzynka pocztowa na platformie GMail.

Adres email jest zapisany w postaci: numer_albumu@student.pwr.edu.pl.

Szczegółową informację jak aktywować studencką pocztę można znaleźć pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/poczta/pierwsze-logowanie.

W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+poczta@pwr.edu.pl.

2. Konto Active Directory

Aby móc logować się do systemów informatycznych niezbędne jest poznanie swojego unikatowego loginu do systemów informatycznych oraz ustawienie indywidualnego hasła dostępu.

Posiadając aktywną studencką skrzynkę pocztową można przystąpić do aktywacji indywidualnego konta.

Instrukcję jak tego dokonać znajdą Państwo na stronie Działu Informatyzacji pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla.

W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+ad@pwr.edu.pl.

3. Logowanie do USOSweb

Posiadanie loginu i hasła AD umożliwia zalogowanie się do systemu USOS pod adresem https://web.usos.pwr.edu.pl.

4. Ślubowanie

Od 28.02.2024 r. do 10.03.2024 r. logując się na https://web.usos.pwr.edu.pl/, jest możliwość zaakceptowania ślubowania, oświadczeń związanych z Regulaminem Studiów na Politechnice Wrocławskiej oraz zasadami i trybem wnoszenia opłat.

5. Rejestracja na przedmioty

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 28.02.2024 r. (środa).

Rejestracja na przedmioty wydziałowe odbędzie się administracyjnie w dniu 22.02.2024 r.

Rejestracja na zapisy ogólnouczelniane zgodnie z informacją na stronie: http://www.akz.pwr.edu.pl/.

Uwaga Studenci II stopnia (przyjęci d 28.02.24 r.) na kierunku AIR - specjalność AER!

Zostały dla Państwa utworzone specjalne grupy zajęciowe z języka angielskiego - poziom C1+. Na ten przedmiot będziecie Państwo zapisani administracyjnie przez SJO (https://sjo.pwr.edu.pl) na podstawie listy osób, które zostały przyjęte i złożyły ślubowanie wraz z oświadczeniem.

6. Szkolenie BHP

Szkolenie organizowane jest w formie e-learningu.

Logowanie na stronie: http://szkoleniebhp.pwr.edu.pl/ dla studentów studiujących w języku polskim

7. Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS)

Absolwenci, którzy ukończyli w styczniu/lutym 2024 r. studia I-go stopnia na Politechnice Wrocławskiej, mogą posługiwać się dotychczasową ELS pod warunkiem dostarczenia do Dziekanatu oświadczenia studenta dotyczącego miejsca otrzymania ELS.

Pozostali studenci, którzy chcą otrzymać ELS, powinni złożyć w dziekanacie wniosek o jej wydanie wraz z potwierdzeniem wpłaty (22 zł) dokonanej na indywidualny nr konta (dostępny na portalu USOSweb, w zakładce Dla wszystkich/Płatności FK).

Student zostanie powiadomiony mailowo przez pracownika Dziekanatu o możliwości odbioru ELS.

8. Kserokopia dyplomu

Osoby, które w procesie rekrutacji dostarczyli zaświadczenie o ukończeniu studiów, zobowiązani są dostarczyć do 29.03.2024 r.  do dziekanatu, kserokopię dyplomu lub odpisu dyplomu wraz z oryginałem dyplomu/ odpisu dyplomu do wglądu.

9. Podanie o przenoszenie i uznanie przedmiotów

Podanie zgodnie z instrukcją na stronie https://wefim.pwr.edu.pl/studenci/studia-1-i-2-stopnia/usos--studenci/uznanie-dorobku należy dostarczyć najpóźniej do dziekanatu do dnia 27.02.2024 r.

Politechnika Wrocławska © 2024