Wydział Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów

Semestr zimowy 2024/2025

1. Warunkiem otrzymania legitymacji studenckiej (ELS) jest:
- złożenie ślubowania oraz oświadczeń na portalu USOS,
- wniesienie opłaty w wysokości 22 zł i rozliczenie jej na portalu USOS do dnia 30 sierpnia 2024 r. (w przypadku 3 terminu rekrutacji do 23 września 2024 r.) gwarantuje odbiór ELS podczas Dnia Wstępnego w dniu 30.09.2024 r.,
- naliczenie opłaty nastąpi od 12.08.2024 r. na USOSweb.


2. Aby dokonać opłaty prosimy zalogować się na USOSweb
W zakładce "Dla studentów" znajdziecie Państwo blok "Płatności (model FK)", następnie „ należności nierozliczone - przejrzyj listę nieopłaconych należności”, a w nim swój indywidualny numer konta, na który należy dokonać wpłaty.


3. Termin wydziałowy uregulowania płatności za ELS, został ustalony na dzień 30.08.2024 r.


4. Uwaga! Osoby, które posiadają aktywną legitymację studencką (studiują na dwóch kierunkach), a którym została naliczona opłata w roku akademickim 2024/2025, proszeni są o zgłoszenie się do dziekanatu po 1 października z wypełnionym dokumentem (załącznik).


5. W przypadku chęci wyrobienia nowej legitymacji lub duplikatu, należy dostarczyć stosowny wniosek do dziekanatu Wydziału, na podstawie którego zostanie naliczona opłata.

mLegitymacja
Zamówienie mLegitymacji z wykorzystaniem aplikacji Mobilnego USOS:
-Otwórz aplikację Mobilny USOS na swoim urządzeniu mobilnym.
-Wybierz zakładkę „mLegitymacja” z bocznego menu aplikacji.
-Następnie kliknij na przycisk „Moja mLegitymacja”, a potem kliknij na „Zamów mLegitymację”.
-Po wykonaniu zamówienia powinieneś/aś zobaczyć na ekranie swojego telefonu informację o tym, że Twoje zamówienie jest w toku i kiedy zostanie przetworzone, otrzymasz w telefonie powiadomienie o możliwości zainstalowania mLegitymacji (przetwarzanie zamówienia trwa na ogół nie więcej niż dobę).
-Gdy otrzymasz powiadomienie, zajrzyj do aplikacji Mobilny USOS , gdzie wyświetli Ci się informacja o możliwości aktywowania mLegitymacji.


Żeby aktywować mLegitymację:
-Otwórz aplikację mObywatel i zaloguj się.
-W panelu „Wybór dokumentu” kliknij na „Legitymacja Studencka”.
-Przejdź przez etapy aktywacji i zapoznaj się z regulaminem (opcjonalnie możesz zezwolić aplikacji na użycie aparatu do wprowadzania informacji; domyślnie możesz wprowadzać je tekstowo).
-Skopiuj z aplikacji Mobilny USOS kod QR (znajduje się w zakładce mLegitymacja), który otrzymasz od razu po przetworzeniu zamówienia mLegitymacji, następnie wprowadź kod w odpowiednie miejsce w aplikacji mObywatel i zatwierdź.
-Kolejnym krokiem jest wprowadzenie z Mobilnego USOS-a UMCS kodu aktywacyjnego (ten kod również znajduje się w zakładce mLegitymacja) do aplikacji mObywatel, po czym naciśnij „Aktywuj”.
-Po wykonaniu powyższych czynności możesz zacząć używać swojej mLegitymacji. Zawiera ona wszystkie funkcjonalności tradycyjnej plastikowej legitymacji studenckiej i gdy zachodzi sytuacja, w której chcesz okazać komuś swoją mLegitymację, otwórz aplikację mObywatel, a następnie wybierz mLegitymację. Na ekranie wyświetli się wtedy data okazania dokumentu.


Zamówienie mLegitymacji z wykorzystaniem USOSweb:
- Otwórz stronę i zaloguj się na https://web.usos.pwr.edu.pl/
- W formatce Dla Studentów, pojawił się nowy kafelek – mLegitymacja.
- Należy wejść i złożyć wniosek o zamówienie mlegitymacji.
- Po zaakceptowaniu wszystkich zgód, pojawi się kod QR ( do kilku godzin od akceptacji).
- Następnie należy uruchomić aplikacje mObywatel i kliknąć w zakładkę „Legitymacja Studencka”.
- Kopiujemy kod QR z USOS WEB do aplikacji mObywatel i potwierdzamy kodem aktywacyjnym ze strony USOS WEB.

Politechnika Wrocławska © 2024